Friday, December 13, 2013

~Supplement untuk kesihatan lelaki

Lelaki ialah ketua keluarga, pemimpin, bapa, suami juga seorang pekerja..betapa banyaknya tanggungjawab lelaki.Oleh itu, pentingnya lelaki menjaga kesihatan mereka agar dapat terus melaksanakan tanggungjawab tersebut demi orang-orang tersayang di sekeliling mereka.

Zaman sekarang..tanggungjawab lelaki lagi besar..tekanan kalau tak pandai handle..boleh tahan jugak tertekannya..hehe..jadi lelaki zaman sekarang memang kena amik supplement..untuk kesihatan, untuk tubuh badan,untuk mengurangkan tekanan dan untuk imunisasi..lagipun dengan pelbagai background kerja, anda lebih terdedah kepada banyak perkara yang boleh merosakkan tisu & sel badan terutamanya pada anda yang handling chemical, bekerja dalam oil & gas industry,etc.. hatta bekerja di pejabat pun, pencegahan kepada sebarang risiko adalah penting.
 
 
Di antara penyakit popular yang menyerang lelaki ialah sakit jantung, kencing manis, obes, strok dan lain-lain. Malah,ada juga yang mengalami perubahan hormon seawal usia 30 tahun yang menyebabkan masalah mati pucuk, pembesaran prostat, kelesuan dan kurang stamina serta tenaga..
 
 
 
Dengan supplement Shaklee untuk kesihatan lelaki, insyaAllah mampu memberikan nutrisi yang terbaik yang diperlukan oleh lelaki.
 
Di antara kebaikan SET KESIHATAN LELAKI:
 
**Mengurangkan risiko penyakit jantung
**Membantu mengurangkan perut 'maju ke depan'
**Memelihara kesihatan prostat
**Mengurangkan kadar kolestrol
**Melancarkan aliran  darah
**Meningkatkan paras testosteron dalam badan
**Meningkatkan tahap kesuburan
**Meningkatkan kecergasan dan kesihatan keseluruhan
**Memberi tenaga pada sel
**Memelihara kesihatan otak dan sendi
**Mengurangkan risiko Alzheimer dan Gout
 
Do believe me..dengan sihat dan cergas, anda akan lebih kelihatan berganda handsome bergaya..:)
 
SID: Eila (ID:918555)
SMS / WhatsApp / WeChat: 014-815 7713/ 011-2697 2217
Page: Stayhealthy
FB: Ila Zain
 
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
 

No comments:

Post a Comment