Monday, November 4, 2013

~Herbal Blend Cream utk stretchmark & Eczema

Assalamualaikum dan salam maal hijrah..pejam celik kejap je da masuk 1435 H..Bila flashback aktiviti tahun lepas..benarlah firman Allah dalam Surah Al-Asr..

"Demi masa!Sesungguhnya manusia itu dalam kerugian kecuali orang2 yg beriman dan beramal soleh dan mereka pula bepesan2 dengan kebenaran serta berpesan2 dengan sabar."

Pesanan terutamanya untuk diri sendiri..semoga tahun ni dapat menggunakan masa dengan sebaiknya,malah lebih baik dari sebelumnya..InsyaAllah..

Okla, dlm duk sibuk bercrite sal azam tahun baru hijrah ni, meh saya nak share testimoni pengguna Herbal Blend Multi purpose Cream utk baby twinnya dan juga untuk diri dia sendiri..thanks Mi sudi share :)

 
"Dulu twin saya mengalami masalah kulit.Doktor cakap,eczema.Ada doktor cakap scabiest.Kesian sgt malam2 diorang tak boleh tidur,miang.Then,kulit jadi tak cantik.Pengalaman dari kakak ipar yang turut menggunakan herbal blend membuatkan saya tertarik untuk mencuba krim ini.Alhamdulillah,selepas menggunakan herbal blend secara intensiif,kulit anak2 dah makin okey.Sekarang pun, saya gunakan krim ini kalau terkena gigitan nyamuk.Memang berkesan,turut diakui suami.Stretch Mark masa pregnant dulu pun dah kurang,almaklum pregnant anak kembar mmg teruk sgt kulit perut.Boleh dikatakan krim ni krim serba guna."

Nama pun multi purpose kan, so antara kebaikan lain cream ini:

*Sesuai utk kulit sensitif, alegik dn ekzema
*Melembutkan kulit kasar dan kering
*Membantu masalah tumit pecah
*Menyelesaikan masalah kulit gatal
*Mengurangkan ruam pada bayi
*Melegakan ketidakselesaan akibat demam
*Untuk gigitan nyamuk
*Boleh disapu pad perut utk yg banyak angin
*Sebagai losyen harian

Nak dapatkan satu sebagai stok di rumah?
Boleh saje..hubungi  saya utk order dan maklumat lanjut :)
 
SID: Eila (ID:918555)
SMS / WhatsApp / WeChat: 014-815 7713/ 011-2697 2217
Page: Stayhealthy
FB: Ila Zain
 
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
 
Doa arini: Ya Allah,berilah kami kebaikan di dunia dan kebaikan di akhirat dan peliharalah kami dari azab api neraka Aminn..

No comments:

Post a Comment