Sunday, November 24, 2013

~VIVIX..bukan sekadar supplement..:)

Pagi2 dah bukak crite pasal VIVIX..hehe..bukan apa, saya tak mau anda terlepas peluang untuk mendapatkannya pada harga yg merudum jatuh.. tambah-tambah lagi dengan khasiatnya yang 'melimpah-ruah'..Sebelum terlambat, better saya share dengan anda kebaikannya dan kenapa ia bukan sekadar supplement semata-mata..
 
VIVIX diperbuat dari 4 ramuan botani yg unik iaitu Polygonum Cuspidatum,Lobak Ungu, Elderberi Eropah dan juga Anggur Muscadine yang kaya dengan Polifenol. Apa itu POLIFENOL? Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan anti-penuaan.
 
Setiap bahan ini mempunyai pelbagai kelebihan masing-masing..Secara ringkasnya boleh refer kt pic di bawah ni..


Jangan risau tentang status halal ye sebab ia sememangnya halal dan telah diuji secara klinikal :)
 
Ok, actually Vivix juga dikenali sebagai  'tonik ajaib' sebab banyak testimoni berkaitan masalah kesihatan yang dengan izin Allah, sembuh selepas mengamalkan Vivix. Antaranya SLE, kanser,imuniti, sendi,gout, diabetes, strok dan banyakkkk lagi..Harga? Of course harganya setaraf dengan kualiti dan kebaikan yang diberikannya..Health is wealth kan..
 
Tapi jika dibandingkan harga  yang perlu dibayar dengan kesihatan yang diimpikan semua..apalah sangat kan..tambah2 lagi kalau untuk orang tersayang..lagipun lebih baik berhabis sekarang untuk mencegah daripada berhabis kemudian untuk mengubat..kos hospital, operation,etc bukannya murah..berkali ganda lagi mahal you..hehe..
 
Kalau anda search testimony pulak, macam2 penyakit ada yang sembuh selepas pengambilan Vivix ini ..Alhamdulillah kerana Allah izinkan kesembuhan..

"Ayahanda Nik Wajihuddin kini berusia 78 tahun.Sejak 8 tahun yang lalu mengidap penyakit KENCING MANIS kronik dengan bacaan sehingga 19. 2 minggu lepas saya bagi hadiah yang amat bernilai untuk ayahanda sebotol VIVIX. Alhamdulillah bacaan turun mendadak ke paras 7.9 hanya dalam masa 2 MINGGU SAHAJA. Ayahana kini sudah BERSELERA MAKAN, PEMBUANGAN PUN LANCAR, MALAM PON SUDAH LENA TIDUR KERANA TIDAK LAGI KERAP BUANG AIR KECIL. Ayahanda kini semakin gagah UNTUK BERIBADAT! Alhamdulillah..."

 
Dan ini pula untuk cancer..
 
 
 
Juga bagi sesiapa yang mementingkan kesihatan dan kecantikan kulit, testi ini buat anda tersenyum..
 


Senyum..senyum..^^
 
Oppss..Anda boleh refer sini gak untuk lebih banyak testimoni http://aleelazain.blogspot.com/2013/11/sihat-bersama-vivix.html ..
 
Oh ya, pada readers yang belum berkesempatan untuk mengenali tonik ajaib ini, sila ke link berikut untuk lebih info http://aleelazain.blogspot.com/2013/11/promo-nov-vivix.html  ..
 
Sihat + sihat + sihat + muda + cantik  hanya dengan seBOTOL vivix..!! Hanya sesudu teh saje sehari..Takde pil2..Takde pening2 nak ikut schedule telan ubat..as easy as ABC..!! :D


SID: Eila (ID:918555)
SMS / WhatsApp / WeChat: 014-815 7713/ 011-2697 2217
Page: Stayhealthy
FB: Ila Zain
 
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
 

No comments:

Post a Comment