Thursday, November 21, 2013

~ESP..Apa kata mereka?

Last weekend balik kampung dan kebetulan kakak yg kt Sarawak pn balik..alang2 cuti sekolah kan..hehe..dlm duk sembang2 tetiba dia tya stok ESP yg dia pesan sebelum ni dah ada ke belum..memang saya dah simpankan siap2 untuk dia..apa taknya, masa kat Sarawak lg dah telefon nak repeat order,ESP sedia ada dah tinggal skit..so blehla nanti dia consume terus bila balik bercuti kt kampong..katanya xbest bila xamik ESP..:)  wahhh!! hehe..yela..bila org dah start puji dan tanya..ada jugak yg tak percaya dia anak dah 7 orang..erkk..maunye tak nak continue dengan ESP?? ^^ Sekarang ni dia nak try Collagen Powder (SCP) pulak yg memang diketahui pun banyak kebaikannya untuk kesihatan dan kecantikan..
 
Sorang lagi my ofismate..xsampai seminggu consume ESP..dia baru perasan yg jari2 tangan dia yang sebelum ni kering dah semakin ok..tu pun husband dia yg tegur dulu..hehe..Alhamdulillah..saya pun tumpang gembira..:)
 
Memang diakui ESP ni banyak kebaikan dia..macam yang pernah saya share dlm entri sebelum ni.boleh refer dekat sini..
 
 
 
ESP merupakan soya non GMO (Non Genetically Modified Organism) dimana genetiknya tidak diubahsuai, tidak seperti soya di pasaran yang kebanyakan genetiknya telah diubahsuai dan lebih murah. Bahayanya soya yg telah diubahsuai ialah toksin juga turut terbina tanpa kita sedari. Sebab itu sesetengahnya menyatakan soya tidak baik untuk kesihatan yg merujuk kepada soy GMO.
 
Malah, Shaklee akan memastikan kacang soyanya bebas daripada pendedahan kepada genetic modification bermula dari bentuk benih sehinggalah ia dipasarkan..ia juga di tanam secara organic ye.. so semestinya bebas dari racun serangga mahupun perosak sekaligus mengekalkan kandungan nutrisinya.. mabelless..hehe..
 
Ok,skang da tau serba sedikit tentang Shaklee different kan..kena buat entri lain plak khusus utk ni..ekeke..
erm lagi best kalau ada testimoni skali..baiklah..di sini saya sertakan testimoni ESP utk kulit..

>Masalah jerawat settle..^^

 
>Muka tak berminyak,semakin cerah
 
 
>Susu meriah, berat turun, kulit ibu dan anak cantik
 
Nak kongsi rahsia waktu saya hamil saya telah mengamalkan ESP Shaklee..memang terbaiklah kerana susu sangat meriah..memang rezeki Arfan..setelah mengamalkan produk Shaklee ni..kulit mam dan fafan gebu sentiasa serta berat badan kembali anak dara balik dari 49kg ker 42kg..mmg puas hati..terbaiklah ESP Shaklee..kini ESP menjadi breakfast saya..jatuh cinta bersama ESP..
 
 
 
*click pada gambar untuk zoom*
 
Seronok tak tengok diorang happy dengan result masing2? Kalau anda ada budget lebih, boleh juga cuba bersama vitamin2 lain utk hasil yang optimum. Nak cuba, just contact me thru details kt bwh..okies..:)
 
SID: Eila (ID:918555)
SMS / WhatsApp / WeChat: 014-815 7713/ 011-2697 2217
Page: Stayhealthy
FB: Ila Zain
 
 
 
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
 

 
 

No comments:

Post a Comment