Wednesday, January 29, 2014

~(Testimoni) Alfalfa untuk kebahagiaan rumahtangga


Assalamualaikum..
 
Hari ini saya senyum sendiri dan tumpang gembira bila baca satu sharing dari member..seorang wanita yang punya masalah keputihan yang teruk dan hampir-hampir mengakibatkan berlakunya masalah rumahtangga tetapi Alhamdulillah, kembali seperti sediakala..Nak tau ceritanya?
 
Jom baca..:)
 
 
 
Alhamdulillah...satu berita gembira saya dapattt hari ni...hari tu..ada customer kontek saya..dia dan suami dah lama tak bersama..gaduh je..die cakap...dia tak rasa selesa bila nak bersama. Suami pon macam geli...sebab dia ada masalah keputihan yang kronik...gatal2 jadinya...sangat tak selesa..dia alami stress...hidup rasa tak guna dah.. sebab benda ni dah jadi lama..berubat2..tapi tak setel2..
 
Dia minta bantuan saya...dia xnak rumahtangga hancur..taknak ada org ketiga..lagipn nak sihatt...last2...saya berikan alfafa untuk beliau cuba..mula2 dia cakap tak nampak kesan lagi..saya suh konsisten je..ni salah satu usaha...dan tau tak...tak sampai sebulan...dia makin rasa sungguh selesa...keputihan makin berkurang...dia dah tak rasa down dah..tak rasa rendah diri...makin semangat untuk teruskan perkahwinan mereka...bagaikan hidup diberi kembali..saya gembira! syukurrr...
 
 
Alhamdulillah, saya sebagai SID pun rasa syukur bila kami dapat bantu orang untuk hidup dengan lebih bahagia, lebih sihat..:)
 
Untuk makluman, Alfalfa ni bukan sahaja untuk kesihatan tetapi banyak juga kebaikan untuk wanita selain bertindak sebagai kacip fatimah..memang tak akan rugi kalau anda cuba ye..kebanyakan customer cuba untuk masalah kesihatan A, tetapi kebiasaanya dia juga akan dapat lebih kebaikan..contohnya bukan sahaja masalah A selesai,malah masalah B & C juga settle..tak perlu pening nak cari 3 penawar untuk 3 masalah kesihatan..hehe..save cost kan?
 
Oh bercakap tentang Alfalfa,ia juga termasuk dalam Set Combo untuk masalah kesihatan berikut:
 
 *SET KULIT
*SET VITAMIN CINTA...

*SET MILK BOOSTER
*SET GOUT
*SET ASMA
*SET KESUBURAN
*SET RESDUNG
*SET WANITA
*SET KURUS BUDGET

Menarik bukan? Kalau anda nak dapatkan harga yang super duper JIMAT,cepat2 hubungi saya di 014-815 7713 sebab harga PROMO ALFALFA hanya berbaki 2 hari saja lagi..Seriously ia berbaloi..:) 
SID: Eila (ID:918555)
SMS / WhatsApp / WeChat: 014-815 7713/ 011-2697 2217
Page: Stayhealthy
FB: Ila Zain
 
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment