Saturday, January 11, 2014

~(Testimoni) Rahsia kembar seiras kekal sihat dan awet muda

Dalam kehidupan sekarang,adakah anda yakin anda mampu mendapat nutrien yang mencukupi hanya melalui pemakanan harian?

Makanan yg berkualiti sukar didapati dengan kesibukan seharian dan juga gaya hidup yg sering mengabaikan pemakanan yg seimbang.Sebab itu pentingnya pengambilan supplemen bg menampung kekurangan zat dalam pemakanan seharian.

Ringkasnya,pengambilan supplemen membantu:
# Men
ingkatkan tenaga
# Menguatkan tulang
# Meningkatkan sistem imun tubuh
# Menjaga kesihatan kulit
# Menjaga kesihatan kardiovaskular
dan banyak lagi..
 
Pemakanan anda pada hari ini akan menentukan bagaimana kesihatan anda dikemudian hari..
 
Baiklah..di sini saya sertakan testimoni seorang pengguna yang menggunakan supplemen semulajadi Shaklee untuk bertahun lamanya..Tak sangka dengan penggunaan natural supplement untuk jangka masa panjang boleh memberi kesan yang ketara pada masa kita tua kelak..hehe..
 
Jeng..jeng..jeng..Ok, ni based on a true story ye..no tipu-tipu..^^ Cuba baca cerita di bawah, pasti buat anda tersenyum..
 

 
 
Gambar di atas ialah Mary Anderson dan kembar seirasnya dari Evansville,Indiana pada usia 4 tahun dan 69 tahun.Mary adalah pengguna tetap supplemen Shaklee untuk lebih 20 tahun manakala kembarnya menggunakan supplemen dari produk lain dan hanya jarang-jarang menggunakan Shaklee.

Sungguhpun mereka dilahirkan dengan kod genetik yang sama,tetapi Mary LEBIH BERTENAGA, rasa LEBIH BAIK, tampak LEBIH MUDA, dan LEBIH SIHAT dari kembarnya.Mary memiliki "tenaga tanpa had" pada umur 69 tahun.Dia juga sangat aktif dengan aktiviti gerejanya dan banyak melakukan kerja-kerja sukarela.

Pasti anda dapat meneka yang mana satu Mary kan? 

Semua menyangka ibu kepada 4 orang anak dan nenek kepada 6 orang remaja ini lebih muda dari usianya.Begitu juga dengan suaminya yang berusia 77 tahun!! Pasangan suami isteri ini konsisten menggunakan natural supplement Shaklee walaupun pelbagai produk tumbuh bagaikan cendawan..

Tampak MUDA..??
Itu BONUS..yang utama, KESIHATAN terjaga..:) lagi kita meningkat usia, lagi la kita terdedah kepada pelbagai risiko penyakit..no no no..CEGAH dari sekarang sebab anda mampu mengubahnya!!

Akhir lata, sayangi diri anda dan keluarga. Nikmat kesihatan adalah sesuatu yang SANGAT berharga..appreciate it..!!

Jangan berkira-kira membuat pelaburan untuk kesihatan diri dan insan tersayang..semestinya kami sedia membantu anda untuk kekal sihat dan menawan..:)
 
 
SID: Eila (ID:918555)
SMS / WhatsApp / WeChat: 014-815 7713/ 011-2697 2217
Page: Stayhealthy
FB: Ila Zain
 
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.



 


No comments:

Post a Comment